Strefa wiedzy

Dzielimy się naszą wiedzą dotyczącą wszystkich aspektów generowania leadów konsumenckich, oraz skutecznego wykorzystywania konsumenckich baz danych:
  • Aspekty prawne wykorzystywania danych osobowych w bazach konsumenckich.
  • Skuteczne wykorzystywanie baz danych klientów indywidualnych w telemarketingu, e-mailingu i smsingu.
  • Pozyskiwanie leadów B2C z wykorzystaniem spersonalizowanych scenariuszy i preferencji zakupowych klientów.

Bazy klientów indywidualnych: Bezpieczne korzystanie z baz konsumenckich, czyli jakie warunki musi spełniać konsumencka baza danych, aby była w pełni legalna?

Prowadzenie działalności gospodarczej jest nierozerwalnie związane z marketingiem towarów i usług. Adresatami informacji handlowej często są konsumenci, osoby fizyczne...

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ »

Bazy danych klientów: Korzystanie z danych osobowych w celach marketingowych. Co powinna zawierać umowa pozyskania bazy danych aby właściwie zabezpieczyć transakcję

Zakup, czy wynajem baz danych, a może dzierżawa. Prawa autorskie do baz danych, licencja, a przepisy o ochronie baz danych. Przepisy cywilnoprawne, a przepisy administracyjne...

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ »

Lead generation: Skuteczne zamykanie sprzedaży leadów konsumenckich

Według wyników badań prowadzo-nych przez międzynarodową orga-nizację DSWA tylko niespełna 5% telefonicznych rozmów sprzedażo-wych kończy się sukcesem...


PRZECZYTAJ ARTYKUŁ »

Baza mailingowa: Jak sprawić, by e-mail marketing był skuteczny?

E-mail marketing wciąż pozostaje jednym z najlepszych narzędzi, które potrafi rozwijać biznes, a zwłaszcza sprzedaż. Początkujący przedsiębiorcy nie zawsze wiedzą, jak nim zarządzać...



PRZECZYTAJ ARTYKUŁ »

Kampanie SMS: Na czym polega skuteczna kampania SMS i jakie daje korzyści?

E-mail marketing wciąż pozostaje jednym z najlepszych narzędzi, które potrafi rozwijać biznes, a zwłaszcza sprzedaż. Początkujący przedsiębiorcy nie zawsze wiedzą, jak nim zarządzać...



PRZECZYTAJ ARTYKUŁ »